dinsdag 14 juli 2015

Bloggers die ik volg

Het liefst lees ik de hele dag door blogs, ik denk dat wel meer bloggers dit herkennen, maar ook niet bloggers zullen dit herkennen! Als je ergens staat te wachten kan je even snel een artikel lezen of net voor je gaat slapen, als je een heel boek leest moet je er toch altijd weer even inkomen, bij een blog heb ik dat absoluut niet! Maar omdat ik zo graag blogs lees wil ik vandaag met jullie mijn lijst delen van bloggers die ik volg. 










Bron
Dit artikel stond voor gister op de planning, hij was ook bijna af tot dat google chrome er mee stopte en internet explorer blogger.com niet wilde openen. Ik baalde ontzettend wat ik hoefde nog maar een aantal dingen toe te voegen en dan kon die online. Gelukkig lukt het vandaag wel en kunnen jullie het artikel als nog lezen!

De eerste blogger die ik volg, volgt half Nederland denk ik. Dat is namelijk de blog van Mascha, ik volg haar YouTube kanaal en ook haar vlog-YouTube-kanaal. Ik vind haar een ontzettend inspirerende blogger, ze heeft het zo ver geschopt en ze is nu nog precies het zelfde  als toen ze begon!

De tweede blog op het lijstje volg ik eigenlijk pas sinds heel kort, uuh lees eer gister. Het gaat om de blog van Cleo & Dees. Een super leuk stel dat over hun weg naar 'grote mensen worden' dit doen ze vol humor en sarcasme, maar er zitten ook zeker artikelen bij die heel serieus zijn.

De derde blog op mijn lijstje is de blog van Anna, een super mooie en inspirerende vrouw en moeder van twee hele schattige kinderen! Ze blogt vooral over fashion en make-up en samen met haar man nemen ze dagelijks een vlog op. Echt een super leuke blog en YouTube kanaal!

De vierde blog op mijn lijstje is de blog van Anne, een ontzettend leuke en eerlijke blogger! Ze maakt ontzettend mooie foto's en schrijft super leuke blogs! Als je haar blog bezoekt, kan ik je verzekeren dat je geen spijt krijgt ;)

Natuurlijk volg ik nog meer blogs, maar dit zijn de blogs die ik het meeste volg en ook bijna altijd de artikelen van lees. Ik hoop dat jullie een kijkje nemen op de boven genoemde blogs, want ze zijn het allemaal zeker waart!

Welke blogs volg jij ?

Liefs,
Elleke


 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten