dinsdag 10 juni 2014

Mijn Wreck this journal #4

Vandaag heb ik voor jullie weer een wreck this journal blog post. Sorry voor de stilte van de afgelopen week. Over een aantal weken is het weer zomervakantie, waardoor ik het nu best druk heb met school. Deze week ben ik vrij van stage en hoop ik mijn schoolwerk zo ver mogelijk af te ronden zodat ik weer twee keer per week kan gaan bloggen.  Vandaag laat ik jullie twee opdrachten zien waar best veel tijd in ging zitten, maar het eind resultaat mag er wel zijn (: 

 Zo als ik mijn vorige blog post schreef haal ik vaak mijn inspiratie van tumblr. dat deed ik ook voor deze opdracht, na dat ik een ochtend rond had zitten snuffelen op tumblr, we heart it en pinterest kwam ik een aantal idee tegen met koekie monster.  Van alle ideeën die ik langs zag komen heb ik de leukste dingen uitgehaald en die verwerkt in mijn eigen wreck this journal.  
Voor deze opdracht heb ik een skyline gemaakt, ik ben eerlijk gezegd niet helemaal tevreden over het resultaat. De overloop tussen de kleuren van de skyline vind ik niet zo mooi, er zit geen vloeiende overgang in.  Ik heb het met krijt gedaan, van die kinderkrijtjes, als je het met wasco krijt doet krijg je denk ik een mooiere overgang.  Voor de rest vind ik de gebouwen wel mooi gelukt (:

Keep smiling!
Liefs x

Geen opmerkingen :

Een reactie posten